Smilšu spēles terapijā pietuvinām sev iekšējo pasauli
- Lai to uzmanīgāk aplūkotu
- Lai saprastu savas vēlmes
- Lai sakārtotu atmiņas
- Lai atklātu iekšējā spēka avotus
- Lai iereudzītu dvēseles ievainojuma vietas
- Lai labāk redzētu risinājumus grūtām situācijām
- Tēze: "no upura par radītāju!"
"Smilšu spēles izskatās vienkārša un tādas arī ir, taču no otras puses,tās ir ļoti komplicētas, ja grib saprast dvēseles virzošos spēkus , kā arī saprast dvēseles kustības pamatus un psihodinamiku."
Karls Gustavs Jungs
"Smilšu spēles bilžu valoda"
(pēc DGST/LSSTB un ISST direktīvām)
Kas balstās uz Doras Kalfas smilšu spēles terapijas, K.G. Junga dzīļu psiholoģijas un humānistiskās psiholoģijas atziņām.
Kursa apjoms 2,5 gadi – 120 teorētiskās stundas, Simbola darbs un Noslēguma darbs, 80 supervīzijas stundas un pašpieredze.
Programma ietver 8 divu dienu teorētiskos seminārus un Noslēguma darba prezentēšanas semināru.
Dod ieskatu Smilšu spēles terapijas vēsturē, tās izmantošanas jomās, Kā arī parāda smilšu un ūdens nozīmību bildes radīšanas procesā, un vērš uzmanību uz smilšu spēles terapeita darbības pamatprincipiem, lai tos attīstītu.
Veltīts Simboliem un to iedarbībai cilvēka personības attīstībā. Tiek skatīti simboli mītos, pasakās un kultūrās.
K.G. Junga dzīļu psiholoģija un smilšu spēle.
Palīdz izprast smilšu spēles terapijas metodes pielietojumu aplūkojot problemātiku, resursus,personības attīstības problēmas atbilstoši vecumposmam.
Individuācijas process un Ego attīstības stadijas smilšu spēles terapijas procesā. Smilšu spēles bildes analīze un interpretācija.
Smilšu bildes veidošanas izmantošanas dažādās iespējas – vecāki un bērni, ģimene, pāris.
Mīti un reliģija, saistība ar psihisko attīstību un dziedināšanu.
Smilšu spēles terapijas procesu dažādība, procesa gaita un noslēgums.
Devitais seminārs veltīts noslēguma darbu prezentācijai un grupas procesa noslēgumam.